Loop je ergens tegenaan, heb je een vraag over jouw product of wil je een melding maken? Wij helpen je graag verder. Maak een melding via onze online servicedesk of bel ons op ons servicenummer.

Wil je een melding maken?

Je kunt heel gemakkelijk een melding maken door een email te sturen naar servicedesk@suneco.nl. Deze melding wordt dan direct in ons ticketsysteem geschoten. Wij zullen je zo snel mogelijk helpen om je vraag te beantwoorden of je probleem te verhelpen.

Indien je toegang hebt tot ons ticketsysteem, kan je hier de status van je ingeschoten tickets bekijken.

Ga naar het servicedesk ticketsysteem

Liever iemand spreken?

Bel met onze servicedesk op telefoonnummer:


Openingstijden
Ma: 08:00 - 17:30
Di: 08:00 - 17:30
Wo: 08:00 - 17:30
Do: 08:00 - 17:30
Vr: 08:00 - 17:30

Wil je ons graag ook op andere tijden bereiken?

Wij beschikken over een 24/7 bereikbaarheidsteam. Met de inzet van een specifiek Service Level Agreement kunnen wij altijd voor jou bereikbaar zijn.

Customer service is not a department, it’s everyone’s job

Anonymous